Friday, June 26, 2009

come stop your crying it will be alright just take my hand hold it tight.. i will protect you from all around you i will be here don't you cry.. for one so small you seem so strong my arms will hold you keep you safe and warm this bond between us cant be broken i will be here don't you cry and you'll be in my heart yes you'll be in my heart from this day on now and forever more you'll be in my heart no matter what they say you'll be here in my heart alwayssss... why can't they understand the way we feel they just dont trust what they cant explain i know were different but deep inside us were not that different at all :)

gue bingung,dari rabu kemaren,sampe hari ini nyokap marah2 mulu sm gue.
maaf ma. aku tau pas rabu itu aku salah,
aku minta maaf aku bikin mama nangis gara2 aku.
aku bener2 ga ada pikiran aku bakal bikin mama nangis,
aku ga ada pikiran mama bakal blg " sekarang tuh papa kamu udah gak ada"
aku ga tau aku bakal bikin mama sedih gitu.
maaf ya ma.... tapi plis,jangan marahin aku terus.
aku capek ma dimarahin berhari2 gini.
papa pulang dong pa.mama perlu papa disini..
ato ga,papa jengukin kita aja.
bikin mama ga marah2 sama aku lagi pa.aku capek
aku mau papa... orang yang paling bisa ngehibur aku,dan bikin mama ga marah2 sama aku
aku kangen paaa.. :(

No comments:

Post a Comment